Pages

28 Ocak 2016 Perşembe

NIVEA VUCUT SAMPUANI

Merhabalar :) Bugün sizlere iki kutu bitirmiş olduğum bir ürün olan Nivea Creme Care Vücut Şampuanından bahsedeceğim. Hepimiz duş alırken negatif enerjilerden de arınmak isteriz. Bunun için kimimiz temizlendiğini hissederek, kimimiz güzel kokarak bu hissiyata kavuşur :) Ben güzel kokularla huzuru bulanlardanım. Daha önce de Le Petit Marseillais markasının Lavanta ballı duş jelini kullanmıştım. Onunla ilgili yorumlarıma da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :) 



GÖRSEL ALINTIDIR


Bu ürünle ilgili yanlış anlaşılmalar olabiliyor. Nivea bildiğiniz gibi duşta vücut kremi de çıkarmıştı. Fakat çoğu kişi vücut şampuanıyla aynı diye düşündü. İkisi gerek yapı gerek vaat olarak farklı ürünler. Bu ayrımı da yaptıktan sonra yorumlarıma geçeyim :)


Kokusu alışık olduğumuz klasik Nivea kremleriyle aynı. Yapısı ne çok yoğun ne çok akışkan. Ben ürünü ıslatmış olduğum lifime dökerek uyguladım. Köpürmesini ve ciltte bıraktığı hissi çok beğendim. Kuru bir cilde sahip olduğum için ekstra yumuşaklık hissini çok gözlemleyemedim açıkçası. Fakat kuruluk hissi bırakmadığını net bir şekilde gözlemledim. Eee bir zahmet gözlemleyeyim sonuçta 2 kutu bitirmişim değil mi :D Özellikle Watsons mağazalarında 1 alana 1 bedava kampanyalarında alabilirsiniz :) Çok uyguna gelmiş oluyor :)

Peki siz bu ürünü kullandınız mı ? Kullandıysanız neler düşünüyorsunuz? Benimle fikirlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmında paylaşırsanız çok mutlu olurum :) Sevgilerimle...




















Hiç yorum yok: