Pages

16 Temmuz 2017 Pazar

BABY DREAM BEBEK BAKIM YAGI


Hepinize tekrar merhaba. Bu aralar sıkça yazı paylaşmaya başladım. Umarım bu sıklıkla yazmaya devam edebilirim. :) Tabii bu hususta sizlerin desteği benim için çok önemli. Desteğiniz sayesinde yazmaya daha da çok hevesleniyorum.

Lafı fazla uzatmadan Rossmann mağazalarından ulaşabileceğiniz Baby Dream markasının Parfümsüz bakım yağından bahsedeyim. Benim için en önemli özelliği parfümsüz oluşuydu. Ancak ambalajını dikkatle okuduğumda sevmek ve tercih etmek için daha çok sebebim olacağını farkettim. :)  Örneğin ÖKO testten geçmiş olması... Almanya'da çok önemli olan bu testin ne olduğunu Rossmann Türkiye'nin web sitesinden öğrendim, sizlerle de alıntı yaparak paylaşıyorum.

"Öko test, yıllık 3000 ürünü mercek altına alan, bunları belirlediği yöntemlerle ölçen, fiyat-kalite dengesini inceleyen, tüketiciyi ilgilendiren ürün ve hizmetleri denetleyen bir sistemdir. 25 yıldır, objektifliğini sürdüren bu denetim sistemi, ürünlerin sağlık için risk taşıyıp taşımadığını, çevreye zarar verip vermediğini inceler. Bu logoya sahip olan ürünler tüketiciler tarafından güvenle kullanılabilir."

Bu testten geçmiş bir ürün olması beni çok mutlu etti. Çünkü kullandığım ürünün çevreye ve sağlığıma zarar vermeyecek olduğunu bilmek vicdanımı da rahatlattı. Bebekleriniz için gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. İçeriğine göz attığımda cildime çok iyi gelen iki şeyin de olduğunu gördüm. E vitamini ve Shea yağı..

Peki ben ne için kullanıyorum?

Duş sonrası vücudumu ve çok az miktarla da yüzümü nemlendirmek için kullanıyorum. Ürün parfümsüz olduğu için ekstra hoş bir koku yok ancak kokusuz da değil.. Hafif vazelin kokusu aldım. Ama ürünü vücuduma dağıttığımda bu koku da uçtu gitti. Ürünü yaklaşık 2-3 haftadır deniyorum. Sonuçlarından bahsedeyim. Yüzüme banyo sonrası çok az uyguladığımda cildimde kadifemsi bir bitiş bıraktı. (Bu da kuru olan cildimin banyo sonrası iyice gerilmesinin ardından yaptığım bir uygulama. Her zaman yapmıyorum.)  Vücudumda ise 12 saate kadar nemli bir his bıraktı. Ki bu  bana göre gayet başarılı bir ürün olduğunu gösteriyor.

Daha önce Johnson's Baby markasının bebek yağını kullanıyordum. Ancak içerisinde yoğun olarak parfüm,  likit paraffin, Isopropyl Palmitate bulunduğunu gördüm.. Bu masum olmayan içerik de beni temiz içerikli ürün aramaya sevketti. Ve sonunda aradığım ürünü bulduğumu düşünüyorum. En azından parfümsüz bir bebek yağı keşfetmiş oldum.

Peki sizler de alacağınız ürünlerin içerik bilgisine dikkat ediyor musunuz?
Benimle yorumlarınızı paylaşırsanız çok mutlu olurum. Sizi seviyorum. Kendinize iyi bakın. :)

Hiç yorum yok: