Pages

8 Temmuz 2017 Cumartesi

ELSEVE MUCIZEVI YAG Saç Güzellestirici Krem / Kuru ve Sert Saçlar Için

Hepinize uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :) Bugün sizlere Loreal Paris Elseve'den mucizevi yağ serisine ait durulanmayan bir saç bakım kreminden bahsedeceğim.

 İçeriğinde bulunan 6 değerli çiçek özü yağı ile zenginleştirilmiş hafif ve ince formülü sayesinde saçı beslediğini, yenilenen formülasyonuyla saçta yağlı bir his bırakmadığını, kuru ve sert saçlara özel yapısı ile saça yumuşaklık ve parlaklık kazandırırken, şekillendirmeyi kolaylaştıracağını vaadediyor..


 Peki bu vaatlerini yerine getirebiliyor mu? Nasıl kullanılıyor?

 Duş sonrası ıslaklığı alınmış nemli saç uçlarına fındık tanesi büyüklüğünde aldığım kremi uyguluyorum. Saç uçlarım dışında kuruyan ve çokça maruz bıraktığım bölgelere (düzleştirici kullanılan) de az miktar uyguladım.




 Şimdi de sizlere deneyimimden biraz bahsetmek isterim. Öncelikle yapısı oldukça sıvı ve hafif. Gerçekten saçta ağırlık hissi de yaratmıyor. Kokusu da mucizevi yağ ile tamamen aynı. Harika çiçeksi ve kalıcı bir kokusu var. Kuru kıvırcık saçlarımı yumuşattı ve parlaklık kazandırdı. Üstelik bunları yaparken saçlarımda ağırlaşma ve sönükleşme gözlemlemedim. Kesinlikle kuru ve yıpranmış saçlara sahip olanlar için büyük bir kurtarıcı. İndirimde Rossmann mağazalarından  11 TL ye temin edebilirsiniz. Tavsiye ederim.

 Bu ürüne 10 üzerinden not verecek olursam 8 verirdim. Çünkü daha başarılı saç serumları kullanmıştım.
Peki aranızda bu ürünü kullananlar var mı? Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok çok mutlu olurum :) Sizleri seviyorum güzelleşmek üzere...

Hiç yorum yok: