Pages

24 Aralık 2015 Perşembe

PASTEL MOONLIGHT HIGHLIGHTER INCELEMESI

Herkese yeniden merhaba :) İkinci inceleme yazımla sizlerin karşısındayım. Bugün başlıktan da anlaşılacağı üzere Pastel markasına ait olan MOON LİGHT aydınlatıcı hakkındaki olumlu ve olumsuz düşüncelerimi aktaracağım. Birçoğunuzun bildiği gibi Pastel aydınlatıcının ambalajı oje şişesi görünümünde. Fırçası da bir oje fırçasından farksız değil :) Tıpkı Benefit markasına ait olan High Beam ler gibi :) Benefit High Beam ambalajı görseli için lütfen tıklayın Neredeyse ambalajları birebir aynı :)

Ben o halde öncelikle  cildimde kullandığım ürünleri belirteyim. Belki merak edenleriniz olabilir :) Cilt makyajımda yalnızca Rival de Loop markasına ait kapatıcı ve NOTE markasına ait stick kapatıcı(02 numara) kullanılmıştır. Gelelim aydınlatıcı uygulamasına...

Öncelikle kolumda birer deneme yaptım. Ve klasik olarak aydınlatıcıları iki şekilde uygulamayı denedim. İlk olarak ürünün aplikatörü ile cildime dokundurduğum aydınlatıcıyı parmaklarım ile cildime yedirmeyi denedim ve bu uygulama maalesef hüsranla sonuçlandı :( Çünkü ürünü cildime yedirmek ne kelime ürünün tamamı parmağıma simli bir zamk gibi yapışıverdi. Yüzüm ise adeta gelinin kız kardeşi misali simli simli parıldadı. Kısacası bu aydınlatıcıyı parmakla aman diyeyim uygulamayın efendim.. Benden söylemesi... Aşağıdaki fotoğraftan da parmağımın halini görebilirsiniz.


Bir diğer uygulama metodum ise cildime makyaj süngeri yardımıyla dağıtmaktı. Lakin ne yalan söyleyeyim sonuçtan pek de ümitli değildim. Buna rağmen denedim ve parmakla uygulamama oranla daha başarılı ve güzel bir sonuç elde ettim :) Yukarıdaki görselden kolumdaki halini ve aşağıdaki görselden de cildimdeki duruşunu inceleyebilirsiniz.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Bloguma üye olarak yeni yazılarımdan haberdar olabilirsiniz. Güzelleşmek üzere:) ...

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Selamm,bu ürün çok başarılı.Sünger ile denememiştim.Hemen deneyelim o zaman(:

Unknown dedi ki...

Kesinlikle daha iyi sonuç verecektir :) Hem çöpe gitmesinden iyidir :) Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

YAZINIZI OKUDUM ÇOK GÜZEL YAZMŞSINIZ :) GERÇEKTEN DE SÜNGER UYGULAMASIYLA DAHA DOĞAL GÖRÜNÜYOR

evintekkizimona dedi ki...

benim de çok almak istediğim ama bir türlü bulamadığım aydınlatıcı :))))))) seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)
http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
ins:@evintekkizimona

zeynep'ingünlügü dedi ki...

benım en cok denemek ıstedıgım aydınlatıcılardan sanırım bır sans verıcem :) bu arada sena ben blog kesıf etkınlıgınden gelıyorum banada beklerım :) zeynepgunluk.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Bence de bir şans verilebilir :) Az önce katıldım güzel bloguna :)

Unknown dedi ki...

Rossmann mağazalarında bulabilirsin orada daha yavaş tükeniyor bu ürün :) Ben de seni her iki yerden de takipteyim :)

Unknown dedi ki...

Merhaba tatlım :) Ben de şimdi hem instagram hem de blogdan seni takibe aldım :)

Unknown dedi ki...

Merhaba Fundacım :) Ben de senin bloguna katıldım :) sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :) Ben de sizin yazım tarzınızı ve instagram paylaşımlarınızı çok beğeniyorum :) Sevgiler :)