Pages

13 Aralık 2015 Pazar

NIVEA CANLANDIRICI TEMIZLEME SUTU

Merhaba sevimli takipçilerim. :) Bugün sizlere en nihayetinde bitirdiğim ve tam anlamıyla yorumlanabilecek hale gelen bir üründen bahsetmek istiyorum. Nivea markasına ait Canlandırıcı temizleme sütü. Bu ürün Normal/Karma ciltlere uygun olarak üretilmiş fakat kuru bir cilt yapısına sahip olmama rağmen cildime yeterince nem verdiğini ve sakinleştirdiğini düşünüyorum. Peki ben bu ürünü nasıl ve ne için kullandım? Hadi o zaman biraz inceleyelim ve keşfedelim :)


Nivea'nın temizleme sütünü 4 farklı işlevle kullandım ;
  1. Ten makyajım (2 farklı metod)
  2. Göz makyajım ( özellikle suya dayanıklı)
  3. Maske sonrası rahatlatıcı losyon 
  4. Günlük cilt bakımı sonrası nemlendirici
Öncelikle ten makyajımda nasıl bir işleve sahip olduğundan bahsedeyim. Günün sonunda her ne kadar yorgun olsak da makyajdan cildimizi kesinlikle arındırmamız gerektiğini çok iyi biliriz. Benim üşengeç olduğum zamanlarda gerçekten çok işime yaradı. İlk metodum için bir örnek vereyim. Cildimi herhangi bir misel suyu büyük bir pamuğa döküp cildimdeki makyajın kabasını alıyorum. Ardından normalde yapmam gereken adım olan yüzümü temizleme jeli veya köpüğüyle yıkamaktan ziyade yine genişçe bir pamuğa Nivea Canlandırı Temizleme Sütü döküp cildimi tekrar oval ve nazik hareketlerle siliyorum. Elbette yine makyaj artıkları geliyor fakat bu işlem sonrasında hiç bir izi pamukta görmedim bugüne kadar. Böylece hem cildim son temizleme adımını hem de nemlendirme adımını atlamadan rahatlamış oldu. :)
İkinci ten makyajı metodum ise cildimdeki makyajın kabasını öncelikle  Nivea Canlandırı Temizleme Sütü  ile almak oluyor. Ardından kendi yaptığım Yüz Yıkama Köpüğüm ve Konjag süngerim ile cildimi yıkıyorum ve nazikçe havlu kağıt yardımıyla kuruluyorum. İşte bu işlem de 2 dakikamı bile almıyor :) Fakat favori metodum ilki elbette :) Malum kuru ciltler için nem önemli :)

Gelelim göz makyajımı çıkarmada nasıl kullandığıma... Öncelikle suya dayanıklı maskara kullandığım ve hassas bir cilde sahip olduğum için başta bu metodu denemekten çekindiğimi belirtmeliyim. İşe yaramayacağını düşünmüştüm fakat Nivea Canlandırı Temizleme Sütü beni kendine hayran bıraktırdı diyebilirim :) İlk olarak elime bir disk şeklinde pamuk alıp biraz ürün alıyorum. Sonrasında başka bir disk pamuğu da üzerine bastırıp Sandviç metodu uyguluyorum. Son olarak da adeta bir Panda gibi olacak şekilde pamukları gözlerimi kapatıp üzerlerine koyup 1-2 dk bekleyip yavaş yavaş ovuşturmaya başlıyorum. Ve ta daaa sonuç efsane. Gözümde o kalıcı maskaradan eser yok şimdi :) Üstelik ne gözümde yanma ne de kızarıklık oldu. 

GÖZ MAKYAJINDA ALTERNATİF KULLANIM
FOTOĞRAF BANA AİT DEĞİLDİR!
Ve diğer bir kullanım alanı olan maske sonrası losyon olarak işlevine değinecek olursak... Cildime her maske uyguladığımda hafif de olsa bir gerilme veya yanma hissiyatı oluşabiliyor. Ben de bunun için maskelerden cildimi arındırdıktan sonra pamuğa aldığım azıcık Nivea Canlandırı Temizleme Sütü ile cildime masaj yaparak yediriyorum. Bunun sonucunda ferahlama ve cildimde kadifemsi bir bitiş elde etmiş oluyorum. 

Son olarak da günlük cilt bakım rutinimde nasıl bir görevi olduğunu anlatacağım. Bazen ( genelde yaz mevsiminde) sabahları veya akşamları yüzümü yıkadıktan sonra ağır bir nemlendirici kullanmak istemiyorum. Ama nemsiz bırakmak da içimi huzursuz ediyor. Ben de çareyi temizleme sütünü azıcık pamuğa döküp cildime masaj yapmakta buldum. Cildimde zerre ağırlık yapmadı ve üstelik yumuşak bir doku elde etmiş oldum :) 

Benim  Nivea Canlandırı Temizleme Sütü hakkındaki yorumlarım ve incelemem bu kadardı. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim :) Sizler de bu ürünü kullandınız ve memnun kaldınız mı ? Düşünceleriniz neler? Yazımı okuduktan sonra alıp şans vereyim diyor musunuz? Lütfen yorumlar kısmında benimle paylaşın. Sevgiyle kalın güzelleşmek üzere :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ee artık almak farz oldu :)

Unknown dedi ki...

İnşallah memnun kalırsın :) Bu arada blogunu çok beğenerek takip ediyorum :) Sevgiler:)