Pages

15 Aralık 2015 Salı

DURU-LE PETIT MARSEILLAIS-AVON-(NIVEA-WATSONS) DUS URUNLERI

Herkese merhaba :) Gününüzün mutlu ve huzurlu geçmesi adına sizler için yazmış olduğum enfes karşılaştırma ve inceleme yazısını keyifle okumanızı diliyorum... Hadi başlayalım :)


Öncelikle DURU GOURMET serisinin vişneli duj jeli ile başlamak istiyorum. Bu ürün aşağıdaki görselde de göreceğiniz üzre içerisinde ufak peeling yapma amaçlı parçacıklar içermekte. Yoğun bir kokuya sahip, duş esnasında buram buram vişne kokusunu hissediyorsunuz. Vişne derken hani annelerimiz o muhteşem hünerleriyle her türlü meyvenin marmelatını yapar ya heh işte aynen onun kokusunda, belki birazcık da vişne şurubunu andırıyor. Gelelim yorumlarıma.. Köpürmesi gayet yerinde fakat temizlik hissiyatını çok alamadım. Sanki vücudumdaki nemi de alıp götürmüş gibi hissettim. Ki bana göre bu his temizlik hissiyatından tamamen uzak. Bitirmek için öyle çok uğraştım ki.. İçindeki tanecikler peeling yapmaktan çok çok uzak. Sanırsınız süs amaçlı konulmuş. Kutusunun üzerinde nemlendirici içerir yazıyor lakin ne nemlendiricisi sözde nemlendirici.. Zaten kuru olan cildimi iyice kuruttu ve gerdi. Kısacası kokusu dışında beğendiğim hiçbir özelliği yok. Bir daha asla DURU markasına ait duş jeli de almam. Parfüm olarak evet iyi bir formülasyonu var ancak aradığımız şey duş jeli, parfüm değil. 10 üzerinden 1 veriyorum. 
DURU GOURMET SERİSİ VİŞNELİ DUŞ JELİ
PEELİNG YAPABİLMEYİ VAADEDEN TANECİKLER

Sırada Le Petit Marseillais markasına ait Lavanta Ballı duş jeli var. İçeriği tamamen temiz olan bu ürünü gönül rahatlığıyla önerebilirim. Kokusu tek kelimeyle muhteşem!!! Önce lavanta kokusu alıyorsunuz ardından tatlı ve baymayan bir bal kokusu :) Kafa karıştıran ve kokusuyla kendine hayran bırakan muhteşem bir duş jeli. Azıcık ürünü lifinize alıp suyla temas ettirmeniz köpük köpük olmasına yetiyor da artıyor bile :) Ama belirtmeliyim ki cildim kuru olduğu için kış aylarında özellikle duş sonrası nemlendirme gereği duyuyorum. Fakat bu demek değil ki memnun değilim. Gayet memnun kaldım, ve cildimi kuru olmasına rağmen ekstra kurutmadığı için tekrar tekrar alırım dedim.Temizlik hissi, nemlendirme özelliği ve kokusuyla benden 10 üzerinden 10 puanı aldı bile :) Elimde 3 farklı yedeği var. Şuan sütlü olana başladım :) Bitince onu da yorumlayacağım. Kısacası alın aldırın efendim. 

LE PETİT MARSEİLLAİS LAVANTA BALLI DUŞ JELİ



Son olarak Avon'un SKİN SO SOFT isimli duşta vücut kremini anlatayım. Bu kadar mı işe yaramayan ve işlevsiz bir ürün olur :( Artık benim cildimin kuru olmasından mıdır bilinmez, hiçbir nem verme yumuşatma özelliğini gözlemleyemedim. Bu ürünü duş esnasında krem gibi vücudunuza sürüp durulamanız gerekiyor, böylece güya duş sonrası ekstradan nemlendirici, body butter ( vücut yağı) ve vücut losyonu kullanmayı gerektirmediği vaadediliyor. Fakat zaten bir etkisi yok ki, vaatlerini yerine getirebilsin. Kokusu deseniz rahatsız etmeyen klasik Avon kremleri kokusu. Valla bu duşta vücut kreminden de uzak durun derim. Tabii bunu kuru ciltli arkadaşlarıma derim lütfen yanlış anlaşılma olmasın.. Benden 10 üzerinden 1 aldı. O bile fazla ama neyse o kadarcık da olsun :) 


AVON SKİN SO SOFT DUŞTA VÜCUT KREMİ



 Hatta illa ki bir duşta vücut kremi alacaksanız daha önce INSTAGRAM üzerinden karşılaştırmasını yapmış olduğum(Nivea duşta vücut kremi ile) WATSONS DUŞTA VÜCUT KREMİ ni alın Verdiğiniz her kuruşa değdiğini göreceksiniz :) Hatta yaptığım karşılaştırmayı da ekleyeyim bonus olsun :)

NİVEA VE WATSONS DUŞTA VÜCUT KREMİ KARŞILAŞTIRMASI 


Yazımı okuduğunuz için çok ama çok teşekkür ederim :) Deneyip memnun kaldığınız ya da kalmadığınız varsa lütfen yorumlar kısmında benimle paylaşmayı unutmayın. Sevgilerimi yolluyorum :) INSTAGRAM DAN TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN :)

3 yorum:

Pembe Dünyam dedi ki...

Güzel ürünler bende bloguma beklerim :)

Pembe Dünyam dedi ki...

Güzel ürünler bende bloguma beklerim :)

Unknown dedi ki...

Ben de blogunuza katıldım :) sevgiler :)